Tiedote jäsenille: MGS Lyöntipelimestaruuskilpailut 2017

Kilpailutoimikunta päätti kokouksessaan, että kaikki sarjat pelaavat samana viikonloppuna Seuran Lyöntipelimestaruuskilpailut. Kyseinen viikonloppu on Golfliiton suositusviikonloppu eli 18.-20.8.2017. Miesten yleinen sarja pelaa 54 reikää pe-su ja muut sarjat 36 reikää la-su.

LYÖNTIPELIMESTARUUSKILPAILUT

Muuramen Golfseura ry:n Lyöntipelimestaruuskilpailut järjestetään 18.-20.8.2017 (miehet pe-su, muut sarjat la-su). Kilpailumaksu on 25 euroa ja juniorisarjaan osallistuvilta 15 euroa (ei erillistä pelioikeusmaksua). Kaikkien sarjojen yhteenlaskettu maksimiosallistujamäärä on 120 pelaajaa. Pelaajat otetaan ilmoittautumismäärän ylittyessä mukaan kilpailuun kilpailun ilmoittautumisajan päättymishetken mukaisessa tasoitusjärjestyksessä (pienempi tarkka tasoitus etusijalla). Kuitenkin niin, että jokaiseen sarjaan otetaan mukaan vähintään kaksitoista (12) osallistujaa tasoituksesta riippumatta. Pelaaja voi osallistua vain yhteen sarjaan. Ensimmäisenä kilpailupäivänä on arvottu lähtöjärjestys sarjoittain ja toisena (sekä miesten sarjassa kolmantena) kilpailupäivänä tulosten mukaan käänteinen lähtöjärjestys sarjoittain.

Sarjat, pelimuodot, käytettävät tiipaikat ja sarjajärjestys ovat:

1. SN50 lp/scr 36 reikää (tii 47), naiset s. 1967 tai aiemmin

2. SN60 lp/scr 36 reikää (tii 47), naiset s. 1957 tai aiemmin

3. SM50, lp/scr 36 reikää (tii 56), miehet s. 1967 tai aiemmin

4. SM60 lp/scr 36 reikää (tii 51), miehet s. 1957 tai aiemmin

5. SM70 lp/scr 36 reikää (tii 47), miehet s. 1947 tai aiemmin

6. JP21, lp/scr 36 reikää (tii 56), pojat s. 1996 tai myöhemmin

7. JT21, lp/scr 36 reikää (tii 47), tytöt s. 1996 tai myöhemmin

8. NAISET, lp/scr 36 reikää (tii 51), naiset ilman ikärajaa

9. MIEHET, lp/scr 54 reikää (tii 58), miehet ilman ikärajaa

Sarja järjestetään, jos osallistujia on vähintään kuusi. Juniorisarjoissa riittää kolme osallistujaa.

Ensimmäisen pelipäivän (sarjassa MIEHET, toisen) jälkeen on cut, jolloin 96 pelaajaa jatkaa finaalipäivänä kilpailua. Mikäli osallistujia kaikissa sarjoissa yhteensä on yli 96, kilpailutoimikunta päättää sarjakohtaiset cut-rajat ilmoittautumisajan päätyttyä. Sarjakohtaiset cut-rajat suhteutetaan kunkin sarjan osallistujamäärään. Kuitenkin niin, että vähintään kuusi pelaajaa läpäisee cut-rajan kussakin sarjassa. Sarjakohtaiset cut-rajat ilmoitetaan lähtölistojen julkaisun yhteydessä. Finaalipäivälle pelaamaan pääsevät myös kaikki lopullisen cut-rajan kohdalla tasatuloksessa olevat pelaajat.

Päivitetyt kilpailumääräykset löydät TÄÄLTÄ

>> Kilpailumääräykset PDF-muodossa